Selamat datang ke blog rasmi, Pradidikku SKP8. Terima kasih kerana sudi melawati blog kami. InsyaAllah, segala aktiviti yang berkaitan dengan Pradidikku ini akan dihebahkan melalui blog ini. Sekian, Terima kasih. Cikgu Sue
RSS

Wednesday 17 August 2011

keceriaan tandas pradidik SKP8

Hmm..pada 15  ogos 2011 bersamaan hari  isnin saya bersama ppm prasekolah telah menceriakan  tandas prasekolah yang sebelum ini nampak kelam dan kurang menarik pada pandangan mata saya...so apa lagi.. bergeraklah tangan saya menyiapkan itu ini semata-mata nak lihat toilet pra saya cantik dan  lebih cantik..
mula-mula dari aktiviti mengecat seterusnya menampal apa-apa yang patut..

 Dengan ini murid-murid saya  juga boleh mengenal abc , bentuk dan 123 serta jenis bunga  walaupun ketika berada di dalam toilet.. inilah hasilnya anda boleh mencuba..

hiasan cermin di toilet dan mari mengenal bentuk

mari belajar abc

gambar hati tu sebenarnya no 1-10

ini toilet girl

ini pula toilet boy

jaga kebersihan tandas kita

hiasan cermin
pintu masuk tandas





0 comments:

Post a Comment

© Copyright PSyChO-Cikgu Sue @ 2014