Selamat datang ke blog rasmi, Pradidikku SKP8. Terima kasih kerana sudi melawati blog kami. InsyaAllah, segala aktiviti yang berkaitan dengan Pradidikku ini akan dihebahkan melalui blog ini. Sekian, Terima kasih. Cikgu Sue
RSS

Monday 5 September 2011

bendera tangan

6 september 2011 hari selasa.Hmm..dah lama rasanya saya tak update blog saya ini..yelah nak beraya punyer pasal...so kali ini saya nak kongsi dengan rakan-rakan di luar sana, aktiviti yang saya buat sepanjang bulan kemerdekaan..selain mewarna dan melukis gambar bendera...
kali ini saya bersama anak murid menghasilkan bendera tangan 1 malaysia..macam best kan bunyinyerr..hehe..jom kita tengok aktiviti ini di lakukan..



alatan yang di perlukan

secara dekat

sibuk mewarna



saya punya dah siap

inilah hasilnya 


0 comments:

Post a Comment

© Copyright PSyChO-Cikgu Sue @ 2014